Benimde oğluma demişlerdi 2 hafta geriden geliyor diyen fazla 2 bucuk doğar cok bisey bekleme dedi hatta doktor 36 da sezeryanla alalım dedi kabul etmedim 40+1 de 3300 doğdu hiçbir sorun da yasamadik şükürler olsun. O zamanlar ilk gebelikte cok üzülmüştüm beslenmeme daha fazla dikkat ettim ve bol dua etmiştim simdi 3 yaşında bir tosuncuk oğlum var🙃