Kızlar herkese iyi akşamlar, bugün çatlatma iğnesi vurulalı 8 gün oluyor, 4 gündür afedersiniz beyaz akıntım var gün içinde minimum iki defa iç çamaşır değiştiriyorum hatta dün bir kaç kere sanki kan gelmiş gibi hissedip lavaboya gittim baya fazla gelmişti. Bu iğnenin bir yan etkisi mi ve normal mi? Enfeksiyondan şüphelenmiyorum çünkü kaşıntı, yanma, koku vs yok dümdüz beyaz akıntı. Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim, internette araştırdığımda net bir bilgi bulamadım.🙊