Ozlemmmmmmm valla netten okudum baya bi 37hafta sonrası artık her bişeyleri gelişmiş normalmiş doğmaları tabii az daha kalsalardı ama napalım
Dr bana da geçen gğnlerde 36dan sonrası doğum için yeterli bize dedi🤷♀️
Sağlıkşa gelsinler inşallaahhhh
Kilosu falan nası seninkinin