Buseuyanik Çiğköfte Etsiz olduğunda sorun yok demi kızlar asermedim ama canım çok istiyor epeydir size de bir sormak istedim
Buseuyanik Bsrbsrrr ayy hiç çıkarmak istemiyorum kusma çok kötü gerçekten geçtiğine çok sevindim şükür benim sadece ağır şeyler yediğimde midem bulanıyor çiğköfte de pek hafif sayılmaz ama çok guzeeel😅🤪
Buseuyanik Buseeeeeee ayy adaşım 😍 reflum yok umarım olmaz bilmiyorum battalbeyde eşim et yok diyor ordan söyledim🙊 umarım canın çekmez reflü yapıyorsa 😶
Hayal0102 İlk aylarda bı yemiştim. Biraz da abarttım😁 sonra midemi karnımı ve cildimi mahvetmisti. Şimdi 31 olduk daha geçen yedim bı şey yapmadı. İlk aylarsa ve hassasaniz dikkatli tüketin derim. Azcıktan birşey olmaz heralde😊
Buseuyanik Hayal0102 1 buçuk ayligiz daha şükür mide bulantım yok ama saymak istemiyorum bir ton şeyi daha şimdiden özlediimmm🤣🤣 çok geçmiş olsun azıcıktan kastım valla bir dürüm 🤷 ucundan 3 4 ısırıkla bitmez bu hasret😂😂
Berru Ben kendim yapıyorum ve yiyoruz ama öncesinde mutlaka rennie şurup içiyorum şurup içmekte çok zorlamdigim için arada yapıyorum cigkofteyi öncesinde de ilaç içerseniz rahatsız olmazsınız.tabi ben etsiz yapiyorum
Buseuyanik Berru bakalım hamileyken ilk çiğköftem olucak rahatsız olursam şurup alabilirim dediğiniz gibi kendim yapabilsem keşke hiç güzel olmuyor 😅 teşekkür ederim 🌼
beyzaagbkl 22 haftalık gebeyim etsiz çiğ köfte şimdiye kadar çok yedim abartmadan yedikçe bir sorun olmuyor ☺️
Hayal0102 Buseuyanik ye gitsin o zaman ya😁😅 aserip yiyememek de kötü. İnşallah bı şey olmaz. Bulantı yoksa daha ne 🤭
mekutlu12 Buseuyanik ben 10-15 hafta arası çok yedim bulantıdan hiç bir şey yiyemezken canım sadece çiğköfte çekiyodu bulantıma da iyi geliyodu karnımı ancak öyle doyurabiliyodum 😃