Birkelebek Daha aksam kontrole gittim nst de 100e varan sancilarim cikti ben de hafif hafif hissediyordum ama pek ciddiye almadim yine gecer yalanci sancidir diye.. Dr saliya kadar gelmezse suni ile baslatiriz dedi benim cok moralim bozuldu cunku 40+3 oldum bugun bilen anlar beklemek cok zor. Neyse eve geldik yine hafif agrilarim devam etti normaldir diye dusundum wc ye gittim pembe kan geldi esim yatmaya gitti soylemedim gecen hafta kahverengi turuncu gibi bie lekelenmem olmustu nisan sanmistim ama degildi sanirim. Cunku o pembe lekeden sonra yavas yavas belim ve kasiklarima sancilar girmeye basladi 10 dkda bir 5 dkda bir 3 dkda bir gittikce agrilarim artiyor suan anladim ki yalanci sanci falan degil bu :( dus aldim yurudum evin icinde gecmiyor yatayim dedim yatirmiyor yatinca daha cok hissettiriyor suan sicak suda oturuyorum dayanabildigim kadar sanciya dayanicam suyum daha gelmedi yine eve gonderirler diye beklicem insallah baslamistir artik dogumum dua edin nolur
Birkelebek Gece 5 bucukta yatisim yapildi kizlar gittigimde 3 4 cm arasi acilmam vardi saat 5 bucukta. 7:30 gibi tekrar bakildi 6 cm olmus ilerliyor bakalim ilk dogumum direniyorum acilarina dunya 😂 mutluyum ogluma kavusucammmm
Birkelebek Allah sizden razi olsun kizlar su ana kadar sancilarimi guzel karsiladim karsiliyorum dua edenlerden Allah razi olsun
Merve9194 Sağlıkla kucağına al inşallah Allahım kolay kurtarsın bana da dua edeer misin doğum sancısı çekiyorsun kabul olur inşallah yeni hamileyim Allahım bebeğimi bana bağışlasın kucağıma almak nasip olsun 🙏