_tulayb26 Burcukara01 doktoruna görün bence canım benim de öyleydi o haftalar de doktorum progestan verdi düşük riski yüksek olduğu için yerimden banyo dışında kalkma dedi sürekli yat demişti mesela
Minigin_annesi0 Acile görünün bence. Hiç bir kanama normal değil. 4. Haftamdan 8. Haftama kadar yaşadım düşük belirtisi dediler progestan kullandım. Yerleşme lekesi de olabilir tabii. Doktorunuz en iyisini bilir
Burcukara01 Minigin_annesi0 bugün gittim doktora bebek ve kese de bir problem yok çok iyi dedi yerlesme kanamasi da olabilir bu haftalarda desi çok hasta gelio dedi progestan diye bir hap yazicam ama bu nü fitil olarak kullan ama sakın olalım korkmayalım dedi
Minigin_annesi0 Burcukara01 kahverengi tarzında mı. Benden ilk çok açık kahverengimsi geldi tuvalette. Sonra koyu kahveye dönmüştü. 12 haftaya kadar yattım yemek banyo dışında pek kalkmadım.
Minigin_annesi0 Burcukara01 iyiyim canım bende bebekte. 20. Haftadayız, ben öyle oldum diye sizde öyle olacak değilsiniz abimin eşinde de iki hamilelik geçirdi lekelenme yaşadı birer kez oldu uzun sürmedi. İnşallah bebiş size tutunur sağlıkla gelir
Minigin_annesi0 Burcukara01 evet artık o kadar çok kişi yaşıyorki bu durumu korkma canım dediğim gibi ben 12. Haftama kadar hep yattım ne ev işi yapabildim ne yürüyebildim dikkat et yükseğe uzanma sıcak duş alma ayakta fazla durma inşallah geçer. Ben hap olarak almıştım ama fitil olarak daha etkiliymiş. Sağlıklı bi gebelik geçirirsin inşallah