3lü tarama test için gitmiştim ama doktor yapmışken 4’lü yapalım dedi yaptık 10 gün sonra sonucunu öğreneceğim ve yine cinsiyeti öğrenemedim tam olarak😂 yüzde 70 kız dedi 10 gün sonra tekrar bakacak. Kız ya bu ya dedi hatta baya da hareketli bebek maşallah dedi. Cinsiyet değişir mi sizce onu merak etmiştim birde 2li tarama mı daha güvenilir 4lü mü 3 hafta sonra da ayrıntılı usg var zaten??