happycatnap Bizler yetişkiniz isteyerek çocuk sahibi oluyoruz.Ama doğum sonrası herşey alt üst.Acikcasi biz bile bu 180 derece değişime alisamiyoruz.Aklimiz yerinde,yetişkin olmamıza rağmen.Bir de onu düşünün.Ne kadar kaygı endişe korku ve çaresizlik hissederseniz o kadar dışarı çıkamazsınız . Aynılarını yaşadım. Hatta kızım 2,5 yaşında anca evin içinde (hazır pandemi varken) yoğurdum terbiye ettim de çıkarız artık dışarı yolculuk falan 🙂 Dışarda gördüğünüz şaşırdığınız bebeklerin esas annelerine bakın sizden benden daha rahatlar da ondan 😉 Bütün mesele psikolojik. Benim mesleğim psikoloji anlamam 1 sene mi aldı…Tek diyeceğim amiyane tabirle “rahata bağlayın”