Alpaslanim Guzel anneler, anne adayları Sizce hastanede dogumhaneye hanigisini vermek daha iyi,mantikli olur? Siz ne vereceksiniz?
Bernako Alpaslanim 3 tane götürücem bir isimli tulum, iki tanede alt üst takım . Alt üst takımın birini doğumhaneye vericem. Fotoğraf çekimi için odada isimliyi giydiriirm . Biri de yedek zaten ☺️
hunilimom Alpaslanim ben takım verdim cunki ilk doğuyor giydirip bekliyorlar sonra çocuk doktoru geliyor o soyuyor felan odaya geçince tulum giydirilir
MslAknn Alpaslanim Benim de ikinci doğumum on lu hastane çıkışı koydum bir de poşetin içine tulum koydum hangisini giymek isterlerse diye canm
Hakanbuse Alpaslanim Alt ust takim daha mantikli tulumda bezini defistirmek icin hepsini cikartman gerekiyo bebek usuyo ilk aylarda tulum bana pek mantikli gelmiyo
lunam Alpaslanim bebişin göbek bağı düşmediği için başta alt üst takım daha iyi olur deniyor genelde. Ben o yüzden 10lu set bile almadım. Alt üst takım vermeyi düşünüyorum ben.
Lulikli Alpaslanim ben 10lu hastahane çıkışını vericem doğduğunda. Üstünü değiştirmek için de yedek 2 takım 5li alıcam yanıma canım. Bence alt üstler daha rahat olur alt değiştirirken. Bir de fotoğraf çekilirsek diye isimli tulumunu.
guzelbebegimmmmm Alpaslanim göbek bağı düşmediği için tulum zor olabilir. Yenidoğan alt üst takım göbeğini acıtmayacaktır