@Sevdamuhammed normal tabikide. Alttan muaYene tehlikeli bi durum değil düşük söz konusu değilse . Ben 11. Haftada ikili taramamı da alttan yaptırmıştım . Ki doktor bana bu şekilde yanılma payının daha düşük olup cinsiyeti söyleyebileceğini söylemişti . 11 . Haftada cinsiyeti öğrenmiştim.