Hildambxl benimde o haftalarda çok ağrıdı yürürken hele batıyordu hiçbiryerimde çatlak olmadı o hafta bikini bölgesinde ufak tefek çatlaklarm bile oldu 28haftamda doktora gittim ayaklarıyla baskı yapıyor ondan öyle dönünce geçicek demişti gerçekten 29. Haftadan snr geçti 34de gittim doğum pozisyonu almıştı şmdi aşırı yürümedikçe ağrı olmuyor şükür