Kızlaar doktor 13. Haftada küçük bi çıkıntı görmüştü %90 erkek ama haftaya tekrar gelin netleştirelim demişti iki hafta üst üste gittik ama göstermedi bacak arasını bugün 17. Haftada %100 kız olduğunu söyledi epey baktı doğruladı ama değiştiği için şüphe kaldı içimde bu durumu yaşayan var mı kız mıdır kesin 😂🙈