Minigin_annesi0 Kızlar doğumumuz 3 Mayıs ama tabi daha erken de gelebilir Nisan sonu gibi. Kıyafet olarak ne almalıyım bilemiyorum. 20+1 olduk. İnce mi kalın mı almalıyım? Ben ince penye tarzında şeyler alıyım diyorum siz neler düşünüyorsunuz
okuyor Minigin_annesi0 benim annem ve kayınvalidem çok fazla hırka, yelek tarzı şeyler ördüler. Ben ince penye aldım. Üstüne el örgülerini giydiririm. Benim de 3 Mayıs görünüyor.
deletedmom87894 Minigin_annesi0 maşallah canım bayramda gelicek bebişiniz😊benimde 8 Mayıs gözüküyor ben uzun kollu penye tarzı şeyler de aldım mayıs ama hava tam ısınmıyor örgüleride var sağlıcakla gelsin yavrularımız cinsiyeti bellimi
Biyo_logg Minigin_annesi0 benimde on mayıs görünüyor eğer doğu ve güneydoğudaysanız tabikide ince kıyafetler alın derim çünkü yaz mayısta başlıyor 😂😂
Zeynepgl Minigin_annesi0 Mayısın sonlarına sonra doğacak inşallah 🙏🏻 İzmir’de oturuyorum ve burası çok sıcak o ayda 😇 yeni doğan takımını uzun kollu alıcam ince olur ama battaniye de kullanıcam üstüne tabi biraz toparladıktan sonra kısa kola geçerim 🥰
Etgrlgz 17 Mayıs benimde :))) yarıladık resmen kızlar. Ben yeni doğan 5 6 takım aldım 3 ay 3-6 ay da 5 er 6 şar takıma tamamlayacağım
Minigin_annesi0 Etgrlgz erken başlamışsınız ben daha hiç bişey almadım ocaktan sonra herşey zamanlır kesin şimdiden alıp koysaydım diyorum
Cananer @Minigin_annesi0 bende 20+2 haftalığım 0-3 ay uzun kollu aldım 6 ay olanları yazlık olarak aldım 🌸
Minigin_annesi0 deletedmom87894 Aynen 😆 kızım olacak inşallah 4 ocakta ayrıntılı var kesin öğreneyim belki değişir falan dedim. O zaman başlıcam alışverişe. Sizin belli mi cinsiyet
Civcivinannesiii deletedmom87894 benimde 9 mayis gorunuyo allah nasip ederse 🥰bende mayis icin uzn kollu seyler aldim digerinide aayina gore aldim saglikla gelip giysinler insallah😍
Minigin_annesi0 Biyo_logg ankaradayım Mayıs’ta serin oluyor buralar uzun kollu alırım ama yelek hırka tarzı giydiririm hazirana kadar diye düşünüyorum
Cananer @Minigin_annesi0 ilk banada erken gibi geliyorduda bugün baktığım fiyat diğer günlerde aynı olmayınca bebek arabasını beşiğini biberon emzik hastane çıkışı tulum zıbın takımlar hep almaya başladım canım 😊
Minigin_annesi0 Cananer ay maşallah yaa. Ne birikinti var ne bişey var almak için 😂 napcam bilmiyorum
aysnrsvs Minigin_annesi0 yaşadığınız şehire bağlı biraz İzmirdeyim sıcak olur çok kalın şeyler uzun kollu almam cinsiyette net değil 16 haftada kız 18 haftamdayim bugün erkek dedi doktor, 🤭benim beklenen tarih 14 Mayıs ama sezeryan bayram zamanına denk geliyor bakalım ne olucak☺️
Minigin_annesi0 aysnrsvs Ay banada 14. Haftamda kız dedi daha da bişey demedi 20 haftalık olduk 4 ocakta ayrıntılı var o zaman netleşir 😂
Zeynepgl Minigin_annesi0 Evet çok güzel canım 😁 bide bu ayda doğurmak kışın hamilelik geçirmek 😂🙏🏻 Çok şanslıyız valla 😍