36 +4 gebeyim gecen haftalarda hep suyum az diye post aciyordum bugün kontrole geldiğimde sancim çok cikti ve ciğer geliştirici için yatisim yapıldı bu akşam ve yarın ciğer geliştirici vurulup sancim durmasa cumartesi sancim olmazsa pazartesi doğum olacak inşallah 🥲 inşallah sağlıkla oglusum doğar. Biraz zayıf haftasına göre küçük dualarınıza talibim 😔