ipek_45 Kızlar bebek arabası olarak Kraft markasını düşünüyorum ama modeller hakkında bilgim yok. Hangi modeli önerirsiniz?
okuyor ipek_45 ben geçen civilde Kraft venice arabayı denedim. Sürüsü çok kolaydı. Diğer araçlara göre de hafifti. Ama henüz karar vermedik.
Ocak2022 ipek_45 biz Kraft Lima aldık, çok rahat kullanımı şimdilik bebek gelince daha iyi anlarım ama 🤭 tek elle katlanması, katlanınca ufacık olması, puseti zaten ödül alan bir pusetmiş bize çok rahat geldi bakabilirsiniz..
Zeynepp97 ipek_45 Bende Kraft ego siyah olanından aldım sürüşü vs puseti çok güzel bakalım bebiş gelince daha iyi anlarız ama benim çok içime sindi😂
Melis77 ipek_45 kraft onyx + armor aldım ben memnunum puset zaten çok güzel ama onyx modelin kabin tipi olması da güzel bi özellik çok kolay katlanıp açılıyo bunun yanında sağlam bi yapısı var öneririm 🌸