39+1 haftalıkken 12 Aralık pazar günü acile birkaç gündür devam eden kanamayla giriş yaptım yapılan muayene de 5 cm açıklık olduğu kanamaların bundan kaynaklandığı doğumun da yarısına kadar geldiğim söylenerek doğum salonuna yatışım yapıldı (bu arada sancım vs bişey de yoktu) akşam saat 6 da suni sancı verilmeye başlandı ben şiddetli ağrıları 7:30 - 08:00 gibi hissetmeye başladım ağrılarım şiddetlenince (yalnız suni sancı o kadar da korkulacak bir şey değil ) ebem tarafından sıcak suyun etkisine inanılarak iki kere duş aldırıldım duştan çıkınca sancılarım geldikçe çömelerek karşılıyordum yatmamak için direndim ve saat 22:47 de 4 dakikalık süren doğum süreciyle minik mucizeme kavuştum öyle bağırıp çağırma gibi bir durumumda olmadı herkese böyle kolay doğumlar diliyorum ama öncesinde doğumu kolay geçirebilmek için çok araştırma yaptım ve araştırıp bulduklarımı düzenli olarak uyguladım