Selindrellaa Merhabalar Mersin Akademi hastanesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum kısmetse doğumum orada olacak. Daha önce bu hastanede doğum yapan var mı?
SelinYakgul Selindrellaa kuzum benim bi arkadaşım yaptı. Hastaneden doktordan hemşirelerden çok memnundu 🙏
Selindrellaa momm33 ay evet ben de merak ediyorum ne kadardı nasıl geçti 🙈🤭 senin kaçıncı hafta? Zeki hocaydı yanlış hatırlamıyorsam değil mi
momm33 Selindrellaa çok şükür iyi gidiyor detaylı ultrasona girdim en son haftasonu kontrolüm var tekrardan senın nasıl gıdıyor canım
Selindrellaa momm33 çok şükür benim de iyi gidiyor canım 19.haftamızda biz de Gidecez detaylı ultrasona🤭 sen kime gittin canım
momm33 Selindrellaa ben üniversite hastanesinde ücretli profosore gittim ☺️ Kontrolünü yaptı iki hafta sonra tekrardan çağırdı rutin kontrolmüş kalp 22. Haftada net geliştiği için kalbine tekrardan bakmak istedi 🙈
Selindrellaa momm33 memnun kaldıysan güzel canım. Biz de Sadettin Güngör’e gidecez bakalım Zeki hoca önerdi 🤭
Ceymir momm33 bende ünüversite profösöre gidiyorum. Doğumuda orda mı yapacaksınız acaba ücreti ne kadar bilginiz var mı
momm33 Selindrellaa kart verdi demi zeki hoca onları diyorsun 🙈 ben onları aradım fiyatı pahalı geldi 600 demişlerdi sanırım
momm33 Selindrellaa ben bi tanesını aradım hangisi hatırlamıyorum o yüksek fiyat verince çöpe attım iki kartıda üniv hastanesıne gittim 😂😂