Kizlar oksabar 0.04 igne kullaniyorum birde coraspin 100 luk dusuklerimden dolayi. 8. Haftamdan itibaren sol koltuk altimda inanilmaz bir sislik agri oldu 1 hafta bulamadilar en son hematom dediler coraspine bagladilar kestiler coraspini. Ben cok kötüyüm soluma yatamiyrm gecemsi 3 ayi bulurmus hematomun. Benim gibi olan var mi?