miniginannesi3 Hayirli aksamlar kızlar 9 Eylül üniversitesi ve buca kadin dogum hakkında bilginiz var mı hangi hastane dogum için daha iyi deneyiminiz varsa yardımcı olursanız çok sevinirim ..
gbdl2023 miniginannesi3 deneyimim yok aka kontrol tahliller için dokuz Eylül’e gidiyorum bi yandan özele de gidiyorum ama sanırım bu gidişle dokuz Eylül’de doğum yapicam maddiyattan ötürü ama bence donanımlı ve iyi bi bayan doktor baktı bana ilgili guleryuzluydu 🙂
Hanife_ miniginannesi3 dokuz Eylüle gidiyorum 32 haftalığım memnunum önceden Ayşegül hanım vardı ama şimdi Alper bey var gebe polikliniğinde Ayşegül hanım kadın hastalıkları muayenesi odasına geçti Alperle yer değiştirdiler genel itibariyle ilgililer
BabyLoveeee miniginannesi3 dokuz eylüle gidiyorum şu an doçente muayene oluyorum fakat ücretli şu an muayene başı 220 doğumada 5000 dediler değişmezse
Azra_Mom miniginannesi3 Buca kadın doğuma beta hcg vermeye gittiğimde kanı bile alamayan bir hemşireye denk geldim kolumu mosmor yaptı ve sistem bozuktu aynı şeyler olucak diye demiyorum ama ben bu yüzden birdaha adım atmadım o gün çok madur ettiler çünkü
Hanife_ gbdl2023 adını biliyor musunuz bende dokuz Eylüle gidiyorum da erkek bi Dr var kaç haftalıksınız
eymenela-moms gbdl2023 dokuz Eylül’e nasıl randevu buldunuz acaba?Haftalardır uğraşıyorum hırs yaptım nerdeyse ama yine de uok bulamadım😀Hemen doluyor nasıl oluyorsa
miniginannesi3 Hanife_ bende Alper beye muane oluyordum Ayşegül hanıma da bi ara oldum iyiler ama doğumhaneye ciktim bi kac kere sancimdan dolayı o ara memnun kalamadım pek ikilemde kaldım orda dogum yapipla yapmama arasinda
Sevgi0147 Buca kadın doğuma gidiyorum birinci hamileliğim de orda doğum yaptım ne memnunum nede değilim orta
gbdl2023 miniginannesi3 bende devlet istemiyorum aslında suan ki maddi durumlar vahim yapcak bisey yok artık nasipse Haziran da o zaman karar vericem çünkü egepole gidiyorum 7900 olmuş doğum
Hanife_ miniginannesi3 ben dokuz Eylül’de yaparım kesin hem eşim orda hemşire hem evime yürüme 10 dk mesafede
miniginannesi3 gbdl2023 bende ilkimi ordan yapmıştım şükran hanıma cok memnun kaldım ama fiyatlar uçmuş bunda 9 eylüle takipliydim ama sanırım bucada yapicam doğumu
Aminella Hanife_ merhabalar öncelikle hayırlı olsun Bende 32 haftalık gebeyim ama 9 eylüle randevu alamıyorum yardımcı olurmusunuz doğum orda olsun istiyorum