ArslanAlininAnnesi Kızlar 2 kaybim var. Suan 12+3 hamileyim. 1 hafta önce progestanı kesti doktorum gerek yok artik dedi sadece igne vuruluyorum. Ama aşırı bel ağrım başladı. Endol fitil koy makattan gecmezse acil gel dedi. Benim gibi olan var mi?