Kızlar benim salı günü kontrolüm vardı 38+5dim attan muane ettiler nstye bağladıkar ama hiç bişe demediker doktorum olmadığı için doğumhaneye gitmiştim ultrasonla bile bakmadıkar sadece sancın kanaman bebek hareketlerinde azalma veya suyun gelirse gel dediler eğer doğumum olmazsa haftaya salı gidicem sizce yatış mı verir eve mi gönderir 2 gündür ara ara sert sanvı vuruyor haftaya gittiğimdede 39+5 olucak sanırım