Tiredmother Beta değeri adet zamanı 14 civarı olup sonra yükselen oldu mu? Değer artmış mı diye yarın kan vericem fakat adet olacakmışım gibi kasık ağrım var. Kimyasal gebelikten korkuyorum daha önce başımdan geçti çünkü. Beta değeri yükselen varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻
Asli1204 Tiredmother benim 13 dü ilk öğrendigimde geç döllenme olmuş şuan 22. Haftadayız kısmet olursa kızım olcak:) sıkıntı yapma kendine canım artar değerin hayırlısıyla
mrveyvz Tiredmother stres yapma canım stres gerçekten tetikliyo. İyi düşün ki iyi olsun hayırlısını iste inşaallah nasip eder Rabbim 😊
Tiredmother Derya91 yaa ben dün yaptırdım yarın bi daha yaptırıcam işte. Aşırı stresten uyuyamıyorum😓
Tiredmother mrveyvz inşallah ister istemez hafif bi kasılmada ağrıda aklıma kötü şeyler geliyo yerimden kalkamıyorum korkumdan
Slnmlh Tiredmother adete 6gün kala 22 idi. Şuan 24.haftamız oğlumla. Bol dua et moralini yğksek tut. Bende kimyasal yaşadım. Bol dua
fatos35 kizlar bisey sorucam.benimde.adet tarihindn 2gun sonra olctm 72idi daha.sonra 2gun snra.85 olmus 5+1 suan bu degerler normalmi
Tiredmother fatos35 iki katı artması gerekiyor normalde ama senin 5 haftalık olmuş kese görmeye gidebilirsin doktora o daha net cevaplayabilir🙃
Maviii fatos35 değerin ortalama 150 filan olması gerekiyordu canım. kimyasal gebelik olabilir üzülme ama benimde başımdan geçti 3 ay sonra tekrar hamile kaldım rabbim yardımcımız olsun