Fatma-nur Kizlar gebelik zehirlenmesinden dolayiacilbsezeryan doguma alindim bebisimiz 1800gr ile kuveze alindi dualariniza talibiz
Sevinc1987 Fatma-nur gecmis olsun canim öncelikle inslah küvezde daha iyi bakarlar merak etmene gerek yok kilosuda iyi
MerveNur- Fatma-nur tez zamanda kucaklar eve götürürsünüz inşallah Rabbim şifa versin ikinize de ❤️ nasıl anlaşıldı zehirlenme olduğu?
FatmaB58 Fatma-nur Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin adaşım kuvezde bir an önce toparlar inşallah moralini yüksek tut 🤲🌸
SelinYakgul Fatma-nur Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah. Tez zamanda kucağınıza alıp evinize gitmek nasip olsun ♥️
Asiyes Fatma-nur Allah yardımcımız olsun sağlıkla kavuşalım inşallaj , bende cumartesi 34+1 ile doğuruyorum , vermek istediğiniz bir tavsiye var mı , bir de yenidoğana bez ve siz mi veriyorsunuz birşey istiyorlar mı
Aysekadir Asiyes kıyafetlerini bezini siz veriyosunuz canım bı paset kese yap kendine kıyafetlerini bezini koy icine hemşireye verirsin direk
Elifgoktug1 Fatma-nur bir an önce evinize çıkarsınız insallah🙏💜 tansiyon kaçtı? Baştan beri var mıydı? Önlem aldı mı doktorunuz nasıl bir süreç oldu ilaç kullandınız mi😔
Nilufer22 Fatma-nur sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 ciğer geliştirici yapıldı mı? Acil olunca zaman oluyor mu diye merak ediyorum da
Fatma-nur Nilufer22 Nilufer22 yapildi acildi ama cigerleri icin 2 gun bekletti beni hastaneye yatis yapti 2 doz vuruldu sonra acil aldılar