Süreç zor ve yıpratıcı hem psikolojik hem maddi olarak ama vakit kaybetmeden denemekte fayda var içinizi ferah tutun,
Rahim filmi cektirdiniz mi benimde iki tüpüm alındı biri dış gebelik biride sağlıksızmış ama yinede rahim filmi istediler eğer düzgün alınmamış ise yine güdü oluşuyor demişti doktorum o nedenle sordum