Busranurr Kizlar az önce dişimden dolgu düştü acayip agriyor dayanamiyorum doktora gitsem tedavi ederler mi veya dolgu yaparlar mi bu haftada 37 haftaligim
Merve0306 Busranurr bende 37 hafta dün simit yerken dolgum elimde kaldı dogum doktoru izin veremem ne rötgen ne çekime dedi sadece diş doktoruyla görüş geçici orayı dolduracak bsi yapar belki dedi agrıyosada parol yada antbytik alablrsn dedi
Dilara93 Ben 27 haftalıkken gittim hiç birşey yapmadı bana dayan 2 ayın kalmış dedi ama tabi doktoruna göre değişir belki sen yinede bir görün ama kan sulandırıcı kullanıyorsan kesin birşey yapmaz
Btlhsn @Busranurr öncelikle doktorunuza başvurun o yapılabilir derse size bir kağıda yazıp kaşesini basıp versin o zaman dolgu işlemi yaparlar geçmiş olsun ☺️
Birglbiray Dişe herhangi bi müdahale etmiyorlar son ay da ilaç veriyorlar iltihap varsa onun için antibiyotik belki verir git istersen ben de çektim 28. Haftada dişim kırıldı ve iltihap olmuş antibiyotik kullanabildim son aylar da hiçbir şey yapamayız dedi