merhaba kızlar Haftalık kontrole aliyo doktorum. Bugün gittim yine son 10 günüm kaldı sezeryen için. Sıkıntı yoktu nst bağladı acaip sancılarım çıktı. Ben bunları hissetmiyorum 🤦 bugün yapalım dedi sezeryani. Yarın olsun bari dedim. 10 da tekrar nst var sabahtan. Nolcak acaba merak ediyorum 🥺 ilk gebeligimde herşey sorunsuz ilerlemişti. Bebeğim 3.150 Gr olmuş