Nazlibebegim benim gittiğim hastanedeki ebeler ; su veya nişan gelmeden , ağrılar düzenli olarak 5 dk ya düşmeden gelmeyin dediler 🙏 Eğer dayanılacak bir sancı ise , suyunuz gelmediyse ( su geldikten sonra 36 saat içinde bebek alınmalı ) hastanede uzak ise biraz bekleyin isterseniz çünkü genelde eve geri gönderiyorlar