Gaaamzeee Güzel anneler :)) Kan uyuşmazlığı için iğne yaptırdınız mı? Devlette yapıyorlar mı? Yada yaptırdıysanız özel de ücreti ne kadardı??
Zarifhnm1 Nnurdan özelde de ücretsiz aslında onlar yatak ve enjeksiyon parası adı altında o kadar alıyorlar ben 10₺ vermiştim özelde enjeksiyon yatak ücretiydi oda
denizvebulut Gaaamzeee Bende yarın ki kontrolde yaptıracağım. Herhangi bir yan etkisi oldu mu acaba? Yaptıran tecrübeli anneler bir sorun oluyor mu?