32+3 bebiş kiloları we boyu kaç annişler bugün kontrolüm wardı gittim we doktorum baya iyi dedi sizce iyi mi Yani boyu 43cm kilosu 1940gr dedi doktorumuz minnoş kızım için🌸 we normal doğum pozisyonu almış bebek baş aşağı herşey iyi böyle olursa şubat 8 doğum dedi normal istersen Sezeryan istersen Ocak 20 alırız dedi