Ebru1234- Yuzyuze hiç gelmeden tamamen internet üzerinden görüşüp parayı da havale yaptı iseniz nitelikli dolandırıcılık oluyor ve cezası da oldukça yüksek. Yazışmalarınızı ve banka dekontunu çıktı alıp Olayi kısaca anlatır el yazınız ile bir dilekçe yazarak Savcılık kanalıyla şikayetçi olun. Mutlaka şikayetçi olun size yapan başkalarının da canını yakacak. Cezasız kalmasın yaptığı.