Kızlar merhaba, kamuda çalışıyorum. Normalde doktor kontrolüne hep cumartesi gidiyordum. Ama doktorum cumartesi günü operasyonda olacakmış. H.ici gitmek zorunda kalacağım. Özel klinikten alınan o günlük muayene kagidi ya da rapor kamuda izin için geçerli oluyor mu? Arkadaşlar hastane olmak zorunda dediler. Özel muayene kliniğine gidip çalıştığı kuruma rapor veren oldu mu?