Merhaba bayanlar ben iki gün önce doğum yaptım gögsüm yara oldu krem var sürüyorum öyle emziriyorum ama fayda etmiyo kantoran yağ etkisini hemen gösterir dediler süreyim de bebeğimi emzirebilirmiyim onu bilmiyorum bu konu hakkında bilgisi olan var mı?