Kasıklarda çok ağrı olmuştu yürürken bile beni zorluyordu . Gittim idrar yolu enfeksiyonu dedi . Fitil ve toz ilaç verdi . Kullandım 1 hafta sonra aile hekimi kontrole çağırmıştı ona da baktırdım orda geçmişti.
Aile hekimi wc temizliğini arkadan öne yapıyorsan yapma demişti. Yani arka öne karışmayacak ayrı ayrı temizleyeceksin . Parfüm vs kullanmicaksin o bölgeye .
Limonlu su da iyi geliyor.