Kızlar ne yaptiysam ne denediysem yok 30.haftada geriliği varı 34de yakaladik derken bugün gittim 36+5 yine geride kalmış 2600gram bebeğim ya çok üzülüyorum inanın yemediğik hicbir sey yok muz,süt,yumurta,et,balik vs. Benim yediğim kadar yemeyenlerin daha iyi bebek kiloları sanırım artık cidden yediklerimizde bir yere kadar etkiliyor diye düşüneceğim sizden de zayıf bebeği doğan oldu mu?
Nst de hiç sancım cikmiyor bu arada cati muayenesi oldum bugün normal doğum gorunuyor 39-40 ı bekeleyecek gibiyiz sevindim en azindan biraz daha gelisir belki 3 olur ne dersiniz?