Merrcimek Arkadaşlar 29+3 üm 2 gündür bacağım kasılıyor çekme yapıyor. Sizin kaçıncı hafta da oldu ne yaptınız? Bide magnezyun içiyorum. Normal mi acaba? Dr a yarın sorucam ama var mı benim gb olan
begumge Merrcimek benm de 29da başladı kramplar çok fenaydı. Gece yarım muz ve 1 bardak süt içip yatmaya başladım ondan beri olmuyor. Keçiboynuzu pekmezini de deneyebilirsiniz şeker sorununuz yoksa
Dogaturac Merrcimek canım bende de vardı doktorum magnezyumu ilaç olarak alma ishal yapabiliyor dedi magnezyum spreyi varmış onu önerdi bana kramp girerse sık ve ovala dedi ama sonra olmadığı için uygulamadım doktoruna sorup kullanabilirsin belki
Mervclk Merrcimek o haftalarda benimde vardı gece uyanıyordum acısına ayağa kalkıp geriniyordum yoksa geçmiyordu düzenli magnezyum kullaninca baya etkisi olmustu ama
Nazerin Sabah 5 e kadar uyuyamıyorum magnezyum almama rağmen. Gerçekten çok fazla rahatsız ediyor 😭 İki aydır uyuyamıyorum
Demetkilic Nazerin Nazerin hangi magnezyumu kullaniyosunuz bende sizin gibi ilac aldigim halde kramplarim gecmiyo baska bir doktor kontrolunde ilacimi degistirince ne agri ne kramp kaldi bosuna o agrilari cekmisim diyorum
Merrcimek Dogaturac aaa öyle bişey varmıymış canım. Bana da gece iç magnezyumu dedi. Yatarken içiyorum. Sorayım o spreyi çok teşekkür ederim. İyi geliyormuydu
Dogaturac Merrcimek Canım hemen alamamıştım ki sonra bi daha olmayınca almadım artık faydasını bilmiyorum yani sadece doktorumun söylediğini söyledim devam etseydi alcaktım
Dogaturac Canım hemen alamamıştım ki sonra bi daha olmayınca almadım artık faydasını bilmiyorum yani sadece doktorumun söylediğini söyledim devam etseydi alcaktım
Merrcimek Mervclk Ya gerinmekten korkuyorum kaslarımda problem olur diye. Geçen sabah zor kalktım yataktan canım
Mervclk Merrcimek uyurken farketmeden ayağımı esnetsem falan hemen oluyordu en kötüsü ayaga kalkmadan geçmiyordu çok zorladi ilk baslarda beni 😣
NecatiMerveCingz Cnm doktoruna söylüyor sun direk magnezyum takviyesine başlıyor hap beriyor yada toz ben 4. Aydan beri hapını kullanıyorum
Cigdemakkaya05 Arkadaşlar bende 34. Haftamdayım 2 aydır kraplarım olmuyor çok şükür sebebi magnezyum asla tek başına yeterli değil kalsiyumla eşit alınmalı ben günde büyük 2 bardak süt 1 muz 1 maden suyu ve magnezyum içiyorum ve çok şükür karp girmiyor sağlık ocakları ayda bir kan alıp değerleri kontrol ediyorlar ordan bakıyorum magnezyum seviyeme bu sayede düşük olmadığı için krap girmiyor tavsiye ederim
Merrcimek Mervclk Evet ya özellikle esnetince oluyor. İnsan uyanırken farkında olmadan geriniyor ondan sonra bir çekme yapıyor of of