Kızlar benim uykum çok ağır sabaha kadar tuvalete filan kalkamıyorum 14 haftalık olduk sabah yataktan kalkarken o kadar zorlanıyorum ki tam doğrulamıyorum iki büklüm gidiyorum tuvalete bebek karnımda sert bir şekilde toplanmış oluyir ısrarını 5dk da anca yapıyorum damla damla geliyor kasıklarima sancı giriyir aynı durumu yaşayan var mı normal mi sizce