Kızlar selam 32 haftalık olduk bi haftadır falan bebeğim hep solda, sağ boş gibi oturmuş resmen hissediyorumda elimede geliyor doktorumada sormayı unuttum, aşırı gergin sol tarafım, bu arada bebeğim döndü iki üç hafta önce baş aşağı duruyor. başına bu şekilde gelen varmı yada sebebi nedir danıştınız mı doktorunuza falan ?