defnelobe Hanımlar merhaba normal doğumu gözüm kesmediği için 28-31 ocak arası sezeryan doğuma gün aldım 😃😅 İnşallah aman aman bi iz kalmaz vücudamda🥺
Serpil-Harun21 defnelobe yani ben belirtmedim ama aşkım yapıştırma yaptıklarında estetik yapıyolar diye biliyorum zaten yapıştırmada incecik bir çizgi var belli bile olmuyor ama doğuma gitmede doktorunla konuş hem en ince ayrıntısına kadar anlatıyo