Trendyoldan hastane için terlik almıştım bu cross markanın daha uygun olanından. yorumlara bakarak bir numara büyük aldım kalıbı dar dendi ama ayağıma büyük geldi üstelik bir beden küçüğü daha uygundu fiyatı sizce iade etmeli değişmeli miyim yoksa büyük olması daha mı iyi olur doğum yapacağımız gün ayağımıza patik filan da giyersek daha mı iyi olur genelde üşüyorsun patik giyiyoruz diyorlar