Dilara0606 Kizlar detaylı ulturasyona giricem özel hastanede yaptiracam cunki sehir hastansinde randevu yokmus hic vermediler sizce hangi hastanede ve hangi doktora gitmeliyim detaylı bi bilgi verirmisiniz rica etsem
Frnrhf Dilara0606 bende sehir hastanesine gidiyorum doktorum kendisi ayarladi detayliya gircegim gunu ben randevu almadim
Halime0638 Dilara0606 sinan tana git kesinlikle muhteşem bi doktor bende ona gittim düşünmeden git 10 dk falan degil baya bakiyo en ince ayrıntıyı veriyor bebeginin her yerini sana tek tek anlatıyor inceletiyor damarlarindaki kana kalp kapakciklarina ej ince detayina işte herseyi söylüyor bebegin yüzü gozukmuyorsa bikmadan ugrasiyor yuzunu gostersin diye kisaca git yani
sema_oguz0 Dilara0606 Dr. Hülya kula 1 saat sürüyor muayenesi 4 boyutlu doopler 400 lira ben oraya gidicem bi kaç arkadaşım gitti çok memnunlar
Dilara0606 Frnrhf kuz7m banada desiki detayli ulrusayon için ocak veya subata gun vercekler git soyle dedi gittim hic bos yer yok dedi o yüzden
Gulce29 Mehmeteren-ve-defneninannesi TDK sen misin??? Yani gerçekten buna mı takıldınız ? Ne kadar degisik insanlar var ya !!!
Dilara0606 Acemianne0636 iyi guzel bakiyomuymus canim bazilari 10 15 dk da gonderiyomus bazilarida 40 45 sk inceliyomus guzelce herseyine kadar soyluyomus
Dilara0606 Mehmeteren-ve-defneninannesi saol almiyim ben canim sendeki bilgi sana yetmez bana verince maazallah akılsız kalırsın
Asilprens06 Dilara0606 fazla kabasınız sadece kelime düzeltmiş akıl ve zekasını küçümsemeniz hoş olmamış biraz daha sakin olabiliriz… birbirinizi kırmaya değecek konu değil annelerimiz ❤️😊
Dilara0606 Asilprens06 o kaba davrandi duzeltmesine bisey demedim zaten sonradan yazdigi sey hic hos değildi yoksa oyle konusmazdim
Asilprens06 Dilara0606 sakin olalım kuzum bebişler streslenmesin değil mi 😊 kaç haftalıksınız bebiş nasıl
Dilara0606 Asilprens06 19 haftalik olucaz kuzum 3 gunumuz kaldı bebek cok iyi siz kac haftaliksiniz Birde ankarada mi oturuyosunuz hastanelerle ilgili bilginiz varmi
Asilprens06 Dilara0606 19+6 olduk bizde evet bebeğim Ankara’da oturuyoruz. Ben çukurambar koru hastanesi Özgür kan hocaya gidiyorum çok ilgili çok memnunum sen? 💕