ilaydaelcinn_1 Kızlar kese olsun, bebiş olsun normal mi görünüyor sizce? Birkaç ay önce doğum yapmış arkadaşım biraz tuhaf göründüğünü söylüyo özellikle kesenin.. ne demek oluyor yani bu anlamıyorum..
Ozge ilaydaelcinn_1 doktorun ne dedi? Herşey yolunda falan dediyse sıkıntı yoktur. Her gebelik bir olmayabilir
Gorkemcvhr ilaydaelcinn_1 canım doktorun bir tuhaflık olduğunu söylemedi anladığım kadarıyla her bebeğin kese görüntüsü aynı olmayabilir bana tuhaf gelmedi görüntüsü 2. Hamileliğim birbirinden farklı keseler bence canını hiç sıkma 🥰
asellmom ilaydaelcinn_1 https://resimyukle.io/r/Y5CtKh822L Bak benim kesede böyle idi bazı keseler fasulye gibi oluyor bazılarıda yuvarlak internetten bakabilirsin. Şuan 25 haftalığız hiç bir sıkıntımız olmadı çok şükür kese ile alakalı
Aslannn ilaydaelcinn_1 tuhaflık nerdeymis bence normal gözüküyor üç çocuk doğurdum üçünün kesesi farklıydı..şimdi dördüncüsü hamileyim..doktorunuz normal dediyse takmayin derim
ilaydaelcinn_1 Ozge hayır canım doktorum herhangi birşey söylemedi ama arkadaşımdan öyle duyunca istemsizce acaba mı dedim kendime..🥰
Asyaaa35 ilaydaelcinn_1 canım herkesin kese şekli ve bebek gelişimi ayrıdır bazıları konuşmak icin konuşuyorlar sanki herşey aynı olmak zorundaymış gibi doktorun aksi birşey söylemediyse içini ferah tut kimsenin sözüne bakma bebişinde gözüküyor ne güzel maşallah
Ozge ilaydaelcinn_1 hiiiiiç başkalarını dinleme. Doktor bi sorun olsa söyler ve müdahale ederdi zaten. İçini ferah tut 😇