Civcivbiri 36.haftadayim doktorum 38. de çatı muayenesi yapacam dedi ama kanama ve erken doğum olabiliyormuş siz ne düşünüyorsunuz?
Filiko Civcivbiri şart tabııkı canım çatın darsa Allah korusun normal dogum yapamazsın sanada bebege zarrr verırı 38 haftada erken dogum olmuyor zaten kanamam olsada sıkıntın olmazı zamanında dogmus oluyr
ilkgozagrimhavinim Civcivbiri benim mecburi 33.haftada yapıldı. Hiçte kanamam olmadı doğumuda tetiklemedi. Bence yaptırmalısınız. Normal doğuma uygun değilse sıkıntı olabilir.
Merwenursaka Ben 39+5 im devlette kontrole gidiyorum hala çatı muayenesi falan yapmadılar. Sancım çıktı geçen gün yine yapmadılar bende anlamadım bu işten bişey yaa yapmak istemiyorum doğumu tetikliyor dedi