Merhaba kızlar 11+5 gebeyim kahverengi lekenmem oluyor akinti gibi bazen siyah bazen kahverengi neyden oluyor aceba çocuğa birsey mi oldu diye tedirgin oldum nette baktim normal diyor kırmızı leke gelmedikçe normal yaziyor ama bilemedim benim gibi olan oldumu ?