neboss_79can Merhayldrm ya bende dayanamıyorum normalde yapıyordum ama hamilelikte dayanılacak gibi değil mecburen tüy dökücü krem kullanıyorum bende
Cansuada24 Merhayldrm krem kesinlikle önerilmiyor krem lazer bunlar zararlı şeyler tek yapman gereken jilet yada agda agda da kendini kasmadan olması gerekiyor benim doktorum öyle söyledi
Helpmee neboss_79can ya bende doğuma az kaldı tüt dökücü kullanayım dedim nurada biri yaZmış enfeksiyon kaptım diye korktm
Saaki Drn34 emla uyuşturucu bir krem ve ağda öncesi işe yaramaz onu epilasyondan önce sürülmesi gerekiyor epilasyon da gelebelikte sakıncalı
Mayaslan Merhayldrm önermedi dr. Kimyasal fazla. Ben de jilete dayanamadım artık eldivenle tek tek aldım 😀 2 saat sürdü. 2 haftaya doğuma giderim inşallah 😀
Rengarenkk Mayaslan jiletle almak mı istemediniz? Acı için diyosanız genital bölge jiletleri var hiç acıtmıyor. Kendinden jelli. İsana marka var mesela rossmanda tavsiye ederim
Mayaslan Rengarenkk acıyordu bir de çok çabuk çıktığı için böyle yaptım. Canım baya yandı ve 2 gün oldu hala acıyor 😀 doğum olursa her an dedim tekrar uğraşmayayım.
55alp34 Merhayldrm tüy dökücü lrem kullanma canm biyerde okumuştum içinde hamilelerin kullanmaması gerekmen bileşenler varmış jilet ondan bin kat iyi doğuma kadar idare et canm istersen
Gizemmmmira Merhayldrm Valla kuzum bende hamile kalmadan önce ağda yapıyordum sonra vücudum hassaslaştı hamile kaldığım günden belli jiletle alıyorum doğumdan sonra tekrar ağdaya gideceğim 😞
Rengarenkk Mayaslan ya kötü olmuş. Jilet kötüydü muhtemelen. Dediğim gibi olanlar hiç acıtmıyor tekrar kullanmanız gerekirse öyle tercih edin:)
Mayaslan 55alp34 zaten en kötü tarafı tüylerin çok çabuk uzaması değil mi? Tahriş edip kaşıntı yapması da cabası.
55alp34 Mayaslan aynen öyle canm ya alamıyosun edemiyosun göbüşten aşağıyı göremiyorsun doktra gidnce temzlk yapmadan zaten gidemiyosun ne olur ne olmaz diye bizim işimiz çok zorrr🤣🤣😁😁