Zeyna27 iscansedaomer evettttt ben 8. Haftadayım hala çıkıyorum ilk günler çok sık gidiyordum sanki bi kova yapacak gibi ama sadece sıkıştırırdı sık giderdim bu son günler de bol su içtiğim için oluyor
Bade256 İdrar testinde çift çizgi görmeme rağmen ısrarla kan vermiyorum😬 ve evet daha sık idrara çıkmaya başladım
iscansedaomer Zeyna27 enfeksiyon olduğu için bol su içmem lazım o yüzden suyu çok içiyorum ama bol bol da tuvalete gidiyorum ve az az geliyor inşallah tahminlerim doğrudur 😂😂
Zeyna27 iscansedaomer işte sorun orada sıkıştırıyor kovayla sanıyorsun az az oluyor şuan dediğim gibi su çok içiyorum süt falan sık gidip çok yapıyorum normal yani bende ilk o bide göğüs ucu dikliği görmüştüm farklı olarak diğer belirtiler hep beni adete götürecek sanmıştım