Gamze255 Kızlar bu hafta çatı muayenesine giricem, yapmam gereken birşey var mı ? Ya da nasıl oluyor can acıtıyormu ? Biraz da utanıyorum açıkcası nasıl olucak bilemiyorum😔
hunilimom Gamze255 aslında korkulacak bisey yok sadece kendinizi rahat bırakmanız önemli o ara ebe ile konuşabilirsiniz başka şeyler düşünün İnan 2-3 saniyelik bişe parmağını sokuyir biraz ileri götürüyor o kadar
Yavuzz Gamze255 hiç acıtmıyor canm eldivene jel sürüyor 2 parmak ile kontrol ediyor saniye sürüyor hiç korkmana gerek yok sonrasında da hicbjrsey olmuyor daha dün yaptırdım
Deletedmom_33 Gamze255 27+3 de ağrı ile gittiğimde olmuştum. Jel sürüp bakmıştı doktor sade çevirdiğinde parmağını hafif acıttı o kadar. Kendi soktorum 36-37 e yapacağını söyledi dün ama bebeğin kafası bu şekilde büyük devam ederse yapmayacak sezeryan olacak direk
biaslanannesi1 hunilimom canım bn daha önce alttan muayene oldum enfeksiyon var ddi doktor ördek ağzı gibi plastik birsey sokup açtı açılma vs yok ddi hiç ccan acıtır bisey değil gebe kalmadan önce de çokça alttan muayene oldum şimdi sen parmak diyince acaba benim muayene farklı mı yoksa doğumun başlamış olmasına da mı öyle bakılıyor merak ettim ayni şey değil mi bnm anlatmamla
Avsanem Gamze255 bende 36. Haftadayım ve saat 15.00 gibi çatı muayanesine giricem açıkçası bende korkuyorum😃
Yavuzz Gamze255 yok canm ya öyle soyleyenlwri anlamıyorum bense affedersin ilişkiye girmek daha çok can atıcı ama gidiyorlardır. Doktorun yaptığı saniyelik kontrol hiç kasma
Busra_aras Gamze255 bende bugün oldum çok korkuyordum dedim bu kadarmiydi ilişkiye girer gibi hiç acımıyor
Yasasinanneolmak Deletedmom_33 Merhaba benim de bebeğimin kafası büyük ama doktor sezaryen demiyor. Siz kaçıncı haftanizdasiniz ve bebeğiniz kaç kilo?
guzelbebegimmmmm Gamze255 20li haftalarımda trafik kazası geçirmiştim acil kadın doğuma gittim. O ara muayene etti hiç acımadı. Hiç kasmadım kendimi
Gzde218 Gamze255 çok zor değilmiş ama başta bi kasmıyor değil insan 😂 bi de devamlı kontrol edeceklerini düşününce çok hayırlı bir iş değil 😂
prensesafra1_ Gamze255 hiç korkulacak bişey yok en azından benim öyle oldu yani hiç hissedilmiyor. Doktorum sonrasında leke gelebilir dedi o bile gelmedi emin ol hiç korkulacak bişey yok
Beyza97 Gamze255 kontrolden önce ilişki yada perine masajı deneyebilirsiniz. Muayene esnasında kendinizi rahat birakirsaniz da bu iş tamamdır öyle korkulacak bişey yok 🙂