5eylul tüp bebekle ikinci denemede hamile kaldım. Pko vardı bnde Bana bi doktor hatta eskiden olsa senin hiç çocuğun olmaz derdim ama artık teknoloji çok gelişti filan dedi. O yüzden sizde sıkıntı yapmayın kendinize kimler kimler tüp bebekle hamile kalıyor.
Doktorun dediği %70 %80 tüp bebekte tutma olasılığı
İlkinde 5.gün embrio konuldu tutmadı. İklncisinde 3.gün embriosu konuldu tuttu
Fiyat olarak benim raporum vardı tüp bebek raporu. O yüzden 30 bin filan tuttu sanırım.
Bir buçuk ay kadar sürüyor işlemler
Süreç ilk 15 gün yumurtalarınızı büyütüyorlar. Sonra toplama işlemi yapılıyor. Sonra rahminizi tranfere hazırlama süreci oluyor oda 15 gün filan sürüyo sonra tranfer ediyorlar