MMmommy Kızlar pzt günü sağlık ocağında testler yaptırdım ama hala çıkmamış enabıza düşer dediler hala yok. Var mı başına gelen? Çok saçma kaç gün oldu…
Zasli MMmommy onların farklı bir sistemi var çok geç düşüyor. Barkod noyu talep edersen internetten bakabilirsin. 1 ayda anca yansıyor e nabıza
iremcannn1907 MMmommy yok canım çok zor düşüyor e nabıza ben mecbur gittim aldım. 15 gün geçti baktım hala bile düşmemiş