Arkadaşlar aranızda katiplerini özelde yaptırıp doğumu devlette yapan var mı İstanbul’da devlet hastaneleri kabul ediyor mu ne zaman devlete gitmek lazım normalde kan tahlilleri bulunduğum bölgedeki devlette yaptırıyorum ama orda doğum yapılmıyor ne yazıkki şimdi doğum ücretleri de iyice arttı devlette eğitim araştırmalar nasıl gidiliyor ne zaman gidilmeye başlanıyor aranızda bilen var mı rica etsem bildiklerini paylaşa bilir mi