HG92_ 40+1 bebem gelmiyorr benim gibi bekleyenler burda mi 😅 ne yaptiysam kizim “ben yapamam ben yok ben ıı ıhh” der gibi cikmak istemiyor 🤷🏻♀️
Ghosttt HG92_ çok dikkatli olmalısın bebek hareketlerini takip et bide dikkatli ol kakasını yapmasın bebek
HG92_ Kbra240 bencede soguk diye anne karni iyi geliyor :)) Allah hayirlisiyla kucaginiza almayi nasip etsin 🥰
Kedisever Bende 40+1 ım bugun catı muayınesı oldum 2 cm acıklık cıkdı ara ara kasılmalarım var beklıyorum bu aksam doktor her an gelebılır dedi
HG92_ Kedisever benimde 1,5 cm acilmam var her an gelebilir dedi ama bisey hissetmiyorum 🤦🏻♀️ Allah hepimizinkini hayirlisiyla gelmesini nasip etsin.
Kbra240 HG92_ amin inşallah sizde hayırlısıyla alırsınız en kısa zamanda gelir bebis inşallah ALLAH yardımcımız olsun ❤